Dag 08 - ett ögonblick jag vill minnas förevigt

Oj, vad svårt att välja ut ett.. Har suttit med det här inlägget uppe hur länge som helst känns det som.
Men ett ögonblick jag verkligen vill minnas är nog när jag höll på med gymnastik och jag äntligen vågade göra en rondat-flickis på en vår-uppvisning. Att göra en rondat-flickis hade plågat mig genom ALLA år när jag var aktiv gymnast, jag tyckte det var så obehagligt att göra efter att ha landat fel en gång och sen inte fått göra om det på en gång, vilket gjorde mig livrädd för den övningen. Till slut kom iaf min SISTA uppvisning som aktiv gymnast och jag verkligen hade bestämt mig för att göra rondat-flickis. Jag lyckades med "bedriften" trots en hel natt med migrän innan! Med lite vilja går allt :D

Rondat-flickis för den som inte vet hur en sån ser ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0