Dag 07 - framtiden

Framtiden.. Den ja. Vad ser/hoppas jag på där?

För det första att bli KLAR med utbildningen, vilket jag ser framför mig snart: i juni kan jag (förhoppningsvis) kalla mig utexaminerad lärare :D Shit vad jag längtar dit, det är heelt galet :D

För det andra är det att få ett jobb. Jag är så trött på att leva som fattig student och verkligen vända på slantarna och inte kunna unna sig vad som helst, när som helst. Det kan man väl i ju för sig inte när man har jobb heller, men MER än vad jag kan nu iaf.

För det tredje är det familj. Jag har ju världens bästa Andreas, men jag vill gärna inom en snar framtid utöka det till två, tre till medlemmar :)

För det fjärde är det giftemål. Jag ser verkligen framemot att få gifta mig i kyrkan och lova evig trohet till världens bästa Andreas.

För det femte är det husköp. Längtar verkligen till den dagen när vi hittar drömhuset och kan flytta in.

Det här är vad jag ser i min framtid: inte det mest glamorösa liv som finns, men jag ser verkligen framemot det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0