Hur gör vi?

Idag var vi och kollade på lägenheten. Den verkade jättebra och allt, men hinner vi flytta nu? 1:a mars är det inflyttning isåfall och det är massor och göra innan + att det är väldigt drygt att flytta mitt i vintern. Samtidigt så vill jag komma närmare stan, så jag lättare kan ta mig till friskis och svettis när jag känner för det och så.
Jag tror nog att vi tar den faktiskt, för jag orkar inte bo här ute längre, det är ganska så tråkigt faktiskt och nu när jag ska komma igång med och träna ofta så kan det vara riktigt skönt att bo inne i stan.

På tal om träning, ni som vill kan skriva något peppande till mig så lägger jag in det på min sida på www.viktklubb.se så jag kan läsa det när motivationen börjar dala och så.

Imorgon ska jag till friskis och svettis till klockan 12 och köra 45 minuter basgympa. Ser framemot det faktiskt, ska bli skönt att få svettas en del. Har ganska så låg kalorinivå jag får äta nu, så det gäller att röra på sig så man får äta lite extra ibland ;)

Nu blir det nog arkiv X och sen sova, lär ju ladda för imorn ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Svar: SKånskan är de bästa som finns! fast ja trots att man inte alltid förstår allt x) haha Dalmål är gulligt :D haha



Men åh va kuul att lägenheten va bra!:D

2009-01-30 @ 08:35:40
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0