Nya kläder

Jag är egentligen i stort behov av nya kläder, men nu när jag håller på att gå ner i vikt så känns det meningslöst att kosta på sig lite nya grejer. Därför ska jag när jag har gått ner hälften, det vill säga 10 kilo kosta på mig två par nya byxor och några nya tröjor :) Är jättesugen på chinos från Gina, så jag får sukta efter dom och verkligen se målet framför mig när jag är och tränar och så :)
Jag ska klara det den här gången, det bara ÄR så!

Nu ett äpple, en till kopp té och ett arkiv x avsnitt :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Madde

men om du verkligen vill ha dem så köp dem i en eller två storlekar mindre :) då har du ngt extra att kämpa om plus att om du inte kan ha dem kan du sälja dem på tradera lätt för va du köpte dem för :) känns som om de kommer ta slut fort bara våren närmar sig!

2009-02-03 @ 18:54:37
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

hahha ja de e juh bra om den lilla detaljen finns också 8-) men det kommer väl ;)

2009-02-03 @ 19:37:47
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0