onsdag, redan?

Hej!

Igår orkade jag verkligen inte blogga, världens huvudvärk heeeela dagen, orkade inte göra något vettigt kändes det som. Sov en stund på eftermiddagen, men inte ens det hjälpte.
Nåväl: i måndags träffade jag min nya handledare: kommer nog bli askul att ha praktik där från och med vecka 39 :D Efter det ringde jag Moa som fick hålla mig sällskap när jag åkte buss upp till Högskolan där jag lånade lite böcker och pluggade en timme innan jag begav mig mot Lugnet för att träna mina gympatjejer. Det var 11 stycken på träningen och jag hade inte riktigt planerat något eftersom jag inte hade någon aning om vilken nivå dem låg på, så det blev lite improviserat, men det var roligt iaf :D Ska planera bättre till nästa gång.
Efter träningen blev det mat, duscha och sen slappa i soffan bara.
Igår gjorde jag inte så mycket som sagt, gick mest runt med ett sprängande huvud och tittade på idol och utfrågningen av Alliansen. Försöker komma fram till vad jag ska rösta på, även om jag är rätt säker.
Idag blev det uppstigning vid 10, frukost då och sen drog jag till Friskis och Svettis och köpte ett halvårskort för gympa där och sen var jag på ett Baspass på 45 minuter (eftersom det var lunchgympa) sjukt skönt att träna igen iaf, nu blir det antagligen 4 gånger i veckan framöver :D
Har även pluggat lite grann idag och nu blir det snart dags för kvällsmat: pasta carbonara innan idol och utfrågningen av oppositionen väntar.

Det var väl allt för idag, på återseende :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0