Söndag 9/5 2010

Hej!

Jag orkade inte skriva mer igår, gick runt som en annan zombie.. Haha!
Gjorde inte så mycket igår faktiskt: hyrde Moulin Rouge och Upp. Såg klart Mouliin Rouge igår och ska strax se klart Upp, den är asbra än så länge, men lite sorglig, sitter typ med tårar i ögonen.. Haha, är man känslig så är man ;)
Gjorde hamburgare igår också, myyyycket gott :D Tittade även på "Jakten på Julia" vet att det har sågats av ganska många, men jag tycker faktiskt det är ganska bra att titta på. Kommer även gå på musikalen nästa år med mamma, systrarna, min "faster" (min farbrors fru, så det är inte min pappas syster), min mormor och min farmor. Eventuellt ifall mina kusiners flickvänner skulle med också, blir nog hur bra som helst!

Igår kväll stack jag även ut på en promenad vi halv tio tiden ensam! Haha, Andreas skulle duscha och jag hade så sjukt ont i ryggen och tänkte att en promenad kanske skulle mjuka upp lite. Tog en runda på ungefär en halvtimme vid sjön Runn, riktigt fin strandpromenad. Hade tänkt sätta mig där vid vattnet och njuta och tänka en stund, men det var någon typ av grillfest, så jag gick vidare och försökte insupa atmosfären medan jag gick där.

Har nyss varit iväg till affären och köpt lite frukost, det var tomt på det här hemma. Efter frukosten ska jag se en föreläsning hade jag tänkt, har ett par stycken att kolla på om man säger så.. Haha, typ 12 timmar föreläsning 8-)
Har inte så mycket annat planerat under dagen faktiskt, bara förbereda lite för min fältstudieuppgift som jag ska genomföra imorgon i min praktik-klass. Har gjort några ekvationer som innehåller några tal i kvadrat (upphöjt/gånger sig självt) för att se hur de hanterar det. Ska bli riktigt roligt att se! Är ju Wallander på tv ikväll också, så det blir väl att titta på den också hade jag tänkt.

Oj, jäklar vad jag kan svamla ibland känner jag! Nej, nu får det faktiskt räcka tror jag, vi hörs kanske senare :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: jorå haha de kan röra sig xD benen kan komma ut vid revbenen nu... inte vidare skönt men som tur är har det bara hänt en gång hittills peppar peppar hehe ... sen lyckas h*n trycka ut sig så hela magen står rätt ut och armarna kan ju fortfarande röras och dona på hehe. Men det har blivit mindre rörelser i storlek men lika aktiv ändå hehe :) äh man kan inte veta allt :D hur skulle det se ut? hahahaha

2010-05-27 @ 17:17:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0