Börja blogga igen?

Jo, det är nog dags nu faktiskt!

Har försökt återhämta mig från det som har hänt den senaste tiden, älskade farfars bortgång och begravning + en hel del migränanfall som har drabbat mig. Inte kul. Allt börjar kännas bättre nu iaf, vilket är skönt :)

Ska satsa dag och natt på matten under de kommande veckorna: tentan är 21:a maj nämligen. Får verkligen hoppas att jag kan göra den, vi måste ju anmäla oss till tentan och idag var sista dagen. Jag har dock inte kunnat göra det, men jag har iaf mailat all support jag kan få tag på, så vi får hoppas att det går att lösa, det brukar ju göra det :)

Har varit lite på praktiken också, trivs som fisken i vattnet, det är hur kul som helst :D Ska dit på måndag igen och göra en fältstudie så på söndag ska jag sätta mig med böckerna och hitta någon bra uppgift som barnen ska utföra.

Har även fått sommarjobb på Seco :D Ska vara i receptionen igen och börjar redan 31:a maj :D Kommer bli toppenbra!

Det har även varit dop för älskade kusinbarnet Engla och Andréa sjöng i kyrkan, himla fint var det :)

Andréa var också stark att sjunga på farfars begravning som var jättefin med massor av Elvislåtar. Jag hoppas verkligen du vilar i frid nu och har det underbart i himlen. Tack för att du har funnits hos oss! <3

Har även varit på en roadtrip med Pernilla: Norrköping och Motala stod på schemat för att träffa Mr Svensson. Det var så jävla roligt, finns ingen som förstår mig lika bra som Pernilla och nästan ingen som kan få mig att skratta lika mycket som Ola, HAHA, en underbar dag helt enkelt!

Jaja, känns som jag är i fas igen, nu jävlar kommer bloggen flöda av inlägg ;) HAHA

(vi kan ju drömma om det iaf...)

Puss och kram

/ Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0