Guess who's back?!

I am :D

Nu jävlar ska jag ta tag i bloggen, jag ÄLSKAR ju att skriva och dela med mig om vad som händer och sker i mitt liv, so here we go :)

Har inte varit något i skolan på sista tiden, har jobbat hemma och sådär, rätt skönt. På måndag börjar dock allvaret med en ny kurs: matematisk begreppsbildning. Jag är lite nervös för hur det kommer att gå, men det blir nog bra bara jag lägger ner tid på det helt enkelt.

För två helger sen var jag i sthlm med fina vänner: Pernilla, Moa och Sabina. Det var grymt jävla kul, ska väl blogga lite om det, Pernilla har önskat det ;)

Jag tog bussen ner till sthlm, litar inte riktigt på SJ längre ;) HAHA, hamnade bredvid en jävligt tjurig tant, men jag var lika glad för det. Mitt headset till mobilen hade pajat så jag lyssnade på Harry Potter och dödsrelikerna i en mp3-spelare istället, funkade bra det också ;) Pernilla ringde några gånger också, hon lyckades virra till typ allt.. Haha, men det är lite av charmen med henne också :)

Framme i sthlm vid 16 tiden och mötte då upp Pernilla :) Vi fixade 3-dygnskort och sen drog vi till Globen City :) Vi släpade våra jävla dryga väskor och så skulle ju scenen såklart vara typ längst bort.. Haha, fram kom vi till slut, typ 16.59 och Ola skulle komma 17:00 ;) Han var dock sen (NÄHÄ?!) Hahaha. Till slut dök han upp på scenen, såg oss och gjorde någon konstig vinkning och sen satte han sig för att signera. Vi ställde oss i kön iaf och sen kom Therese fram och sa hej, trevligt trevligt :D Sen kom vi fram till Ola och gav honom ett kollage (haha, tradition det där...) och pratade lite, han är sjuukt bra :D

Vi stannade kvar en stund eftersom det skulle vara två tävlingar: en där man kunde vinna hårvårdsprodukter och en där man kunde vinna en kryssning. Jag lyckades vinna båda ;) Haha det är tur att man är skillad ju ;) Man skulle lyssna på låtar från melodifestivalen och säga vad det hette och så, det lönar sig alltid att vara musiknörd liksom ;) HAHA

Efter tävlingarna drog vi hem till Sabina och käkade :D Lyxig fredagsmiddag bestående av nudlar och prinskorv som vi käkade med tesked.. Haha, men det var mysigt :D Efter en stund så gick jag och mötte Moa också, så vi var äntligen en komplett grupp! Vi kollade lite på Let's dance och drack lite vin innan vi drog till globen igen, den här gången för att träffa Adam en stund :) Han är så sjukt bra, man får verkligen energi av honom. Efteråt tänkte vi att när vi ändå var där så kunde vi kolla ifall Ola skulle komma ut och det gjorde han efter en liten stund, så vi sa hej och lycka till och sånt :D

Sen drog vi hem till Sabina igen och gick och la oss eftersom vi skulle upp rätt tidigt dagen efter.. (Tar det i nästa inlägg, för nu har jag inte lust att blogga längre ;)

På återseende!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0