Söndag, back in Falun.

Tja :)

Jag har verkligen inte varit motiverad till att blogga, men nu jääklar :) Haha!

Kom upp till Falun igår igen efter två veckor i Fagersta. Har varit lugnt, skönt och mysigt. Hunnit träffa de människor jag velat träffa och sådär, så jag är nöjd :) Julafton var jättelugn, spenderade den med mamma, pappa, Andréa, Amanda, mormor och morfar. Annandagen var jättekul på förfesten, dock ett litet äventyr innan jag började festa, men allt var ju lugnt :) Haha! Lyckades dock inte komma in på Green Man för jag pallade inte kön, men nice var det ändå. Har träffat farmor och farfar några gånger också. Krya på dig farfar, du vet att jag tänker på dig! <3

Fikat med Anna på vallonen har också hunnits med, så roligt att träffas igen. Fotograferats med syrrorna hos en i Norberg och kollat på Twilight med älskade Sofia. Varit upp till Falun en snabb sväng den 30:e eftersom Ola befann sig i stan. Han är så sjukt bra! Pratat massor i telefon med Pernilla, känner verkligen hur mycket jag saknar att umgås med dig. Blev en tur till akuten i Västerås på nyårsnatten också. Amanda gjorde illa sig och bröt ett ben i långfingret. Krya på dig syster <3

Kom upp till Falun igår som sagt, dödligt trött efter att ha pratat i telefon med Pernilla alldeles för länge natten innan! HAHA Gick och handlade och tänkte börja röja lite hemma, men orken fanns inte. Tog ett bad istället och lagade mat tills Andreas kom hem från matchen. Efter maten blev det robinson och sen en tripp till Maxi för att inhandla lite cola. Sen hem då vi började kolla igenom gamla nostalgiska grejer, typ studentmössorna. Andreas fick sen ett telefonsamtal som gjorde att kvällen blev lite jobbigare. Han känner iaf frid nu, din älskade farfar <3

Vi hade en rätt lång kväll sen, med massor av närhet. Du vet att jag alltid finns där älskling!

Nu ska jag försöka skriva lite på en hemtenta innan det blir storhandling på maxi och upp-packning av alla grejer.

Hoppas ni mår fint alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0