Back in Falun

Befinner mig äntligen i Falun igen :D Gud vad skönt det känns att vara hemma!
Idag började jag dagen med en cykeltur ner till bästa Sofia för att hälsa på henne och lilla Julia, det var riktigt mysigt :D :D
Efter det cyklade jag hem och packade ihop de sista grejerna innan Andreas kom och hämtade mig och det bar iväg till Falun. Vi var framme runt tvåtiden och  då packade vi in allting i lägenheten och öppnade all post innan vi åkte iväg till maxi för att handla lite mat, kylen gapade nämligen riktigt tom. När vi kom hem värmde vi varsin pizza och sen satte vi igång med att få ordning här hemma. Nu är det beboligt igen och vi var klara för en dryg timme sen så nu blir det en lugn kväll. Ska se Fångarna på fortet premiären klockan 20 och sen ska Ola köra en livekonsert på aftonbladets livelöpet klockan 21, så det ska jag se!
Blir en VÄLDIGT sen middag ikväll också, vi tänkte börja med maten efter halv tio, men när vi äntligen får bestämma själva när vi ska äta igen så slår vi på stort ;) HAHA
Nej, nu ska jag slöa lite till tänkte jag ;)

Puss

PS. 8 dagar kvar till Sunny Beach. DS.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHAHA det går bra med din blogg ;)

2010-08-29 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0