Vila i frid älskade farfar... <3


Per Alfons Hellman
19410113 - 20100411

Jag kommer alltid minnas dig med glädje i hjärtat. Du hade verkligen glimten i ögat och hade alltid ett skämt på lager. Jag kommer alltid minnas de roliga sakerna vi gjort tillsammans: alla resor och alla mysiga stunder ute i Sundbo hos dig och farmor. En fjärdedel av den jag är är ju av dig och därför finns du alltid med mig. <3 Jag förstår inte ens att du är borta än tror jag, allt känns bara overkligt och tomt. Älskade farfar varför försvann du redan? 69 år är ingen ålder. Du kämpade mot cancern i 10 år innan den till slut besegrade dig. En väldigt tapper kamp och jag är glad att du var så envis och verkligen kämpade. Du var en underbart fin människa helt enkelt. Tack för att jag fick lära känna dig! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gumman <3 Finns här om du behöver prata! Jag vet hur det känns, var ju inte ens ett år sen det hände mig.. Hoppas vi ses på lördag! <3

2010-04-15 @ 20:20:32
URL: http://fidelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0