Torsdag!

Hej! Hoppas alla har sovit gott inatt :)
Jag sov ganska okej, har sjukt ont i halsen bara, så det störde väl lite, men men..
Jag gick upp halv nio idag, åt frukost och sånt och sen åkte jag och Andreas iväg till Bella för att lämna förhäxadboxarna till henne och hämta min bankdosa. Sen åkte jag ner på stan för att kolla på Given to fly (Olas första album) fanns på Åhlens, jag och Moa tänkte vara snälla och köpa den till ett fan från USA, dock fanns den inte, så vi får skicka efter den istället :) Sen tog jag bussen hem, busschaffören hånade mig.. Jag ba: "Hej, helbiljett" han ba: "HEEL?!" jag ba: "jaa, jag är 22..." Halvbiljett är upp till 16 år liksom.. Kände mig liiite förolämpad!
Jag hoppade av vid affären och handlade lite inför kvällen, och sen betalade jag lite räkningar och nu är det dags att komma igång med mitt hyllningstal till mig själv.

Jaja, jag återkommer väl ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0