Spirited away

Har precis sett spirited away med Andreas. En sjukt sjukt bra film!
Var så himla skönt att se en film som var helt oförutsägbar, hade verkligen ingen aning om vad som skulle hända och det var nice :D
Idag har vi käkat tacos också, kan vara en av de godaste maträtterna, LÄTT!

Har youtubat en del idag också, kollat på massa gamla klipp med Ola. Haha, vilka guldkorn man kan hitta ibland, det är så härligt! :D

Börjar väl bli dags för sängen snart också, det är ju trots allt en dag imorgon! Jag längtar dock mest till på måndag, då ska jag besöka min nya praktikplats och jag kommer vara i 6A på Hälsinggårdskolan, det är sjukt nära där jag bor :D Det ska bli så roligt att testa en helt ny ålder (har ju haft en förskoleklass förut) och slippa pendla, har haft typ 2,5 mil till skolan förut och bussarna går inte ofta, mindre roligt. Så jag längtar verkligen, det kommer bli så roligt!

Men godnatt bloggen, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0