Lugn dag.

Har inte hänt så mycket sen sist faktiskt. Skrivit på mit hyllningstal till mig själv, känner mig rätt nöjd och sen har jag pratat i telefon med Moa :D Hehe, blev väl typ tre timmar, vi planerade en hel del :D Hann slänga iväg ett snabbt samtal till Pernie också, det var sjuukt nice, var typ 1000 år sen jag pratade med henne i telefon kändes det som :O

Jag och Andreas köpte kebabrulle till middag, ingen som hade lust att göra mat.. Haha, nu sitter jag här, nyduschad och måste börja med lite packning, härligt värre! :D

Här kommer en bild på mig och bästa janni från rix i Lund i lördags :D


Kommentarer
Postat av: janni

jag är FORTFARANDE sugen på kebab sen söndags ;o haahhahaha <3

2009-09-03 @ 21:18:01
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0