Bloggar på allmän begäran

Är många som vill att jag ska blogga, så jag ska väl försöka göra det, blir ett inlägg nu och ett ikväll iaf :D Wooho, applåd till mig!

Idag har jag fått veta en jätterolig nyhet, jag är huuur glad som helst :D Har ingenting med mig och göra, mer vill jag inte säga för respekt för den personen :)
Har varit i skolan och ätit lunch med världens bästa Sofia idag, huuur mysigt som helst!

Bokat buss till och från sthlm ihelgen också, så nu är allt kirrat! Blir till och med hotell ihelgen, var faktiskt billigt, så det ska bli sjukt nice :D Körslaget som väntar, också nice! Inte för att jag är så taggad, men det blir säkert sjukt kul iaf :)

Ska göra sjuukt god mat ikväll, fläskfilé, beasås och strips! MUUUUUUMS :D

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

JOO DU ÄR TAGGAD FÖR DU FÅR TRÄFFA MIG :D:D:D:D:D:D

och nästan exakt den maten (låtsas att fläskfilén är kyckling... 8)) åt jag på ikea i onsdags, syndigt gott!!!!

2009-10-23 @ 16:31:46
URL: http://emgustafsson.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: åh jag veeet (A) HAHAHAHHA råkade inte tänka på det hahahahha

2009-10-23 @ 20:52:35
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha jaha xD jisses mer än 1 kg över medel. jag var så himla tjock :o min kompis vägde typ 1,7 eller nåt men hon var inget "problem" eller hur man säger ;o .. men men :D high five på klubb!

2009-11-03 @ 23:17:29
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0