Titta, jag håller vad jag lovar!

Här kommer nämligen ännu ett inlägg. Wooho, en applåd till mig :D
Vaknade runt 10:30 idag, sjukt skönt. Jag älskar att sova.
Igår kväll kollade jag och Andreas på två scrubsavsnitt på tv6, serien har nämligen börjat om där. Härligt härligt. Jag har alltid bara sett ett avsnitt då och då, men nu ska jag verkligen försöka följa den, den är ju faktiskt sjukt rolig!

Idag har jag inte så mycket planerat faktiskt, ska skicka iväg några mail så jag kan bestämma om min fältstudieuppgift. Kommer nog bli spännande när jag ska ut och göra den nästa vecka. Känner av den här jävla onda halsen igen också, jag blir galen. Det går bara fram och tillbaka, jag borde bli frisk någon gång tycker jag!

Imorgon kommer Moa och eventuellt Pernilla hit iaf :D Kommer bli gryyymt kul känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0