Onsdag

Tja bloggen :D

Hehe, jag vet att det var ett tag sen jag skrev nu, jag har verkligen inte känt mig motiverad. Vilade upp mig efter helgens bravader i måndags och så har jag varit på min praktikplats tisdag och onsdag. Så jäkla härligt det är! Lämnar skolan på eftermiddagarna full av energi. Barn kan vara det bästa som finns och att få se dem utvecklas, lära sig saker och förstå är verkligen en helt underbar gåva. Jag kommer verkligen att älska mitt jobb när jag är klar, bara tre terminer till och sen är jag färdig.

Just nu håller jag och Andreas på att baka lussebullar, tidigt jag vet, men jag har suktat efter sånna ett bra tag, så nu slog jag på stort! Ska strax kura ner mig i sängen och titta på Bonde söker fru också. Sovmorgon imorgon, sen måste jag skriva på fältstudien. Är inte ett dugg motiverad till att sitta i word hela dagen, skulle hellre vara ett par dagar till i klassen och lära mig mera praktiska saker, men det här måste ju också göras så.

Nej, nu börjar ju Bonde strax, vi hörs bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0