Hello Sweden, Falun calling..

Tur att jag är BÄST på rubriker.. Haha

Men hoppas alla har sovit gott! Det har jag och alldeles för länge... Vaknade väl vid 11:30, fick lite dåligt samvete med tanke på att jag börjar tidigt imorgon. Men men, jag överlever nog, har gjort värre saker så att säga ;)

Vill säga grattis till min kusin Andreas och hans flickvän Sandra som fick en liten Engla idag! Riktigt roligt för er <3

Idag ska jag plugga. Har lagt boken bredvid datorn nu iaf, så jag är strax igång ;) Haha

http://www.facebook.com/home.php#/event.php?eid=196800200699&ref=ts tycker alla kikar in på det där eventet också och kommer med idéer :D

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0