Hej hallå!

Pappa tyckte jag skulle börja blogga ordentligt igen.. Så jaa, jag får väl lova att göra det :)
Känner pressen av att BÅDA syrrorna börjat blogga också, så jag kan inte direkt vara sämre!

Har varit på högskolan idag, 10-12 blev det. hade redovisning om gruppspråk (kriminellt språk) och sen en lite halvdan diskussion kring det, känns inte som det finns så många olika åsikter kring det. Sen blev det hemfärd, då slängde jag och Andreas ihop varsin tacotallrik, sjuukt goott!
Efter det tog jag faktiskt helg, ska inte börja med fältstudieuppgiften förrens på måndag, så nu kan jag verkligen chilla! Sjukt sköönt :D

Kollar på tv nu, efterlyst och innan det Bonde söker fru såklart. Jag gillar tvn :D Den sviker nästan aldrig ;) HAHA

Men blogga SKA jag göra framöver, jag tycker ju att det är hur kul som helst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, det är lika spännande varje gång du lovar blogga xD MEN KÖR HÅRT NU ALEX!!! :)

2009-11-19 @ 10:19:57
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0