Fredag

Bästa dagen på hela veckan, lätt! Jag älskar fredagar.
Idag ska jag städa, eftersom Moa kommer ikväll och Pernilla, Jessica och Madde dyker upp imorgon, så det kan vara nice om lägenheten ser skaplig ut iaf :) Haha
Så blir det ju idol såklart, det är giiiiiivet! Jag <3 årets idol. Är första gången sen 2005 jag verkligen varit engagerad. Jag hejar på Erik som ni kanske redan har märkt ;) Jag hoppas verkligen att han kommer stå i finalen mot Tove.

Sen vill jag säga grattis till Madde som är gravid! <3

Nej, nu ska jag väl äta frukost... (Ja, jag vet att det är sent)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

aaawww söt du är :) tack <3

2009-11-21 @ 12:30:06
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0