Eva och Adam marathon!

Har hitills sett 6 av 8 avsnitt på första säsongen och herregud! Haha, det är som att bli 12 år igen. Det spelades ju in precis när jag var i den åldern så jag känner igen alla "snygga" kläder och musiken och allt sånt. Som en scen när några tjejer står på skolgården och dansar till Spice Girls, det var typ det vi gjorde hela mellanstadiet, ojojoj alltså! I nästa delkurs som börjar sista mars så ska vi få läsa en valfri Eva och Adam bok, det gillar jag :D Trots att jag har läst alla ska det bli roligt och få se det ur en annan synvinkel..

Ibland vore det så skööönt och bli liten igen. Samtidigt som det är massor av nackdelar med det. Nej, man ska nog nöja sig med och vara i den åldern man är och göra det bästa man kan av livet just nu :)

Plugget då?... Jodå, jag har hunnit med en del av det som ska göras, och så blir det lite mera imorgon på studiegruppsträffen. Senare ska jag ta bussen till Andreas praktikplats och så ska vi åka till Ica Maxi och veckohandla lite grann :) Ikväll blir det kycklingwok, muuuuuums :D

Återkommer nog senare!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Madde

svar: haha nej jag vet.. men min våg hemma visar lixom två kilo mer xD hahahah därför är det inte roligt (a)

2009-03-02 @ 13:39:15
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: janni

ååh .. dom e så bra!! :D hahaha.. fyra födelsedagar och ett fiasko är bäst :D hahaha

2009-03-02 @ 15:32:03
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0