2 biobiljetter rikare

Jag fick något ryck för ungefär en halvtimme sen att jag skulle lyssna på lugna favoriter och där spelade dom up en låt baklänges och jag hörde efter ett tag att det var Sanna Nielsen - I can catch the moon så jag tänkte: äh, jag ringer väl in, kommer säkert vara upptaget. Så ringde jag och då gick det signaler, jag blev livrädd och la på. Men så tänkte jag: äh, jag ringer en gång till och kom fram och så var jag tydligen samtal nummer 10, vilket gjorde att jag vann 2 biobiljetter till bedtime stories :D Då blir det bio med Andreas nån gång i veckan. Bara den går häromkring, för när jag kollade nyss så gick den varken i Borlänge, Falun, Gävle eller Västerås.

Haha, ibland har jag sånt flyt. Har på ett år vunnit 2 biljetter till fotbollsEM, VIPplatser på rix fm festival i Falun, 2 kilo choklad och så nu, biobiljetter då. Hahaha, tror jag är synsk eller nåt, vet precis när jag ska tävla ;)

Top model om en timme, jag väntar med spänning ;) HAHHAHAAH

PUss och kram!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Härligt, vilket flyt! :D

2009-04-13 @ 20:00:00
URL: http://magdalenae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0