Fagersta!!

Japp, här är jag nu som sagt. Var till farmor och farfar igår, mysigt :D sen satt jag mest vid datorn och så kom jag och Pernilla fram till att vi skulle skippa diggiloo i Hällefors igår (läs idag) för det bara strulade massor.

Imorse vaknade jag rätt sent, busade med Rambo (syrrans hund) och åt frukost. Sen slöade jag lite och bestämde mig för att gå och hälsa på min mormor som bor en liten bit bort bara. Hon blev jätteglad, så vi fikade och diskuterade massor, min mormor är riktigt bra!

Sen kom jag hem och umgicks lite med mamma och pappa och så, har ätit också, grillat för första gången iår :O JAPP; JAG ÄR SEN! Nu har jag bara duschat och pratar med Pernilla om imorgon :D Fett taggad är jag, så det ska bli sjuuuuukt kul :D :D

Moa kommer ju också, så hela gänget är på plats, härligt härligt :D

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Lisa

WHAAA MEN HELLÅÅ, ha sååå kul på diggiloooo <3 mooo <3

2009-07-26 @ 04:21:11
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0