Darin

Som ni kanske vet så är det Darins "förtjänst" att jag följer Ola så mycket.
Jag träffade nämligen Pernilla och Moa på en Darinkonsert i mars 2006.
Nuförtiden följer jag inte honom lika intensivt, jag kollar hans hemsida ibland, loggar in och skriver ett inlägg och försöker åka på någon spelning/signering i närheten.
Dock tycker jag inte mindre om honom för det, tvärtom! Han är verkligen en fantastisk artist, som har gjort massvis av fantastiska låtar. Han går sin egen väg och gör det för att han älskar musik.
Att han klarar av att inte ta massa skit av avundsjuka människor, utan fortsätter beundrar jag verkligen.

Inatt drömde jag om honom, så hela dagen har jag lyssnat på musik av honom. Sjukt bra är han iaf!

Jag hoppas få se/träffa honom snart igen, senast var i december liksom. Var ett bra tag sen.

Favoritlåten med Darin:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0