Börja blogga?

Joo, men faktiskt tror jag att jag ska göra det och här. Inte på glife. Visst, glife är en nice sida, men jag har haft blogg.se så himla länge, så jag känner mig dragen hit!

Men, nu ska vi se om jag får någon bra struktur och så igen. Var ju ett tag sen jag verkligen bloggade!

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt.. Sov alldeles för länge, åt frukost, hade tvättstuga, åkte och hämtade diggiloobiljetter på Ica Maxi, handlade lite, hade mera tvättstuga, lagade mat, tvättstuga igen och nu sitter jag här.
Verkligen verkligen intressant ;) hahaha

Hoppas folk kommer börja följa min blogg igen iaf!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: janni

jag följer vartenda litet inlägg :D mohahahha mig slipper du inte :D:D <3

2009-07-22 @ 23:58:08
URL: http://glife.com/janni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0