Biljettkaos.

Tänkte skriva att det varit en lugn dag idag, men det har det väl inte.. Haha, har hållt på att försöka boka om våra diggiloobiljetter till Åland. Vi bokade för en vecka sen och fick då platser på rad 19. Idag kollade jag på skoj för att se vart det fanns plats och nu fanns det minsann på rad 7. Typiskt, med tanke på att vi hämtat ut våra biljetter redan.
Jag ringde ticnet och frågade om vi fick byta, något man tydligen inte får. Dåligt tycker jag!
Jag bokade iaf de nya biljetterna och hoppas kunna sälja de gamla till någon vänlig själv. Ger faktiskt över 500 kronor rabatt sammanlagt, så jag hoppas att någon kan vara intresserad :)

Nu ska jag snart börja med lite mat, wokgrönsaker, kycklingfilé, lite jasminris och currysås. Till det grönsaker och vitlöksbröd! MUMS är väl det minsta jag kan säga!

Imorgon bär det av till Fagersta. Ska träffa Sofia en stund och sen ut till min farmor och farfar med en av syrrorna och käka där och så :) På lördag blir det Ramnäs först och sen diggiloo i Hällefors och sen till Ramnäs igen. På söndag kommer Moa till Ramnäs innan vi drar till Eskilstuna på diggiloo. Sen till Ramnäs igen och på måndag åker jag tillbaka till Fagersta. Stannar där två nätter innan jag åker till Västerås och Moa, för att sova hos henne innan vi drar vidare till Båstad och diggiloo där på torsdag :D Hem till Moa på fredag igen och så åker jag tillbaka till Falun nästa lördag. Blir en hel del resande, men jag gillar ju det så ;)

Nu väntar jag bara på att Andreas ska skjutssa hem sin kompis och sen ska jag börja med mat :D

PUSSS


Kommentarer
Postat av: lojs

svar; omg :| HAR DU ALDRIG SETT OTH`? :o Det är bäst! se första avsnitten så kommer du vara besatt, haha.

2009-07-23 @ 19:55:56
URL: http://lojandojan.blogg.se/
Postat av: lojs

jaaaaha okej :D, gossip girl är också bra :D

grrrrrr på nate, hehehe.

2009-07-23 @ 20:15:18
URL: http://lojandojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0