träningsplaner på G

Jag och Bella börjar planera våra nya liv med träning nu. Jag ska dansa på dansaifalun som sagt en dag i veckan, sen ska vi dansa på friskis och svettis en gång i veckan och träna där en eller två gånger i veckan till :) ska bli roligt, för nu är jag peppad till 1000! Måste fixa gymkortet också, mamma och pappa skulle ju sponsra, tack för det ;)

Tror jag ska kolla lite till på förhäxad nu, Andreas har match, inte med A-laget utan med U-laget, han ställde upp som extraspelare. Men men, hoppas ni har en skön torsdag. Kommer bli bättre med inlägg när allting med skolan börjar lägga sig, är så mycket som snurrar i mitt huvud nu.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också vara med och träna! :)

2009-01-08 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0