Hemma igen.

Japp,nu är jag hemma igen, blev ca 3 timmar i skolan. Var lite jobbigt först när jag inte visste vilka som var i min grupp, men jag tog mod till mig och gick till rätt människor,wooho! Vi gick till cafeterian där vi satte oss och började jobba med det vi skulle göra. Vi kommer göra ett temaarbete som handlar om Afrika. Först kommer vi leda in barnen på ett safari i klassrummet där fantasin ska få stort utrymme och sen ska vi låta barnen få återberätta vad de varit med om och även få bilder på olika djur och frukter som är vanliga i Afrika och beskriva dessa med antingen ord eller med kroppen. :)
Ska bli riktigt spännande och jag klickade verkligen med dessa människor, så det var riktigt roligt!

Kom hem runt 12, då gjorde jag och Andreas lunch, varma koppen, en limpmacka och en morot fick det bli :) Nu ska jag ta tag i och skriva planeringen inför Afrika arbetet och sen även skriva en bit på hemtentan :)

Vi hörs lite senare och så ska jag nog knåpa ihop ett roligare inlägg än detta med bara fokus på skolan :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0