Fruktsallad och film.

Jag och Andreas blev riktigt sugna på fruktsallad, så vi åkte till ica maxi och köpte på oss en hel del frukt, titta bara:

 before picture

 after picture

För att göra våran OTROLIGT goda fruktsallad så behövs:

- 450 gram jordgubbar
- en burk fruktcoctail
- en burk ananas (krossad eller i ringar)
- en burk mandariner i sockerlag
- 3 kiwi
- 2 apelsiner
- 2 bananer
- 1 stjärnfrukt
- 250 gram vindruvor
- ett äpple

Man kan givetvis ta massa andra frukter också, men dessa var det vi gillade idag! :)
Dela allting och släng i en skål, blanda och sen är det färdigt att ätas!

Vi köpte med oss en box med tre Will Ferrell filmer, så idag kollade vi på Old School, kul var den iaf, så missa den inte ;)
nu ska jag nog vila en stund så jag orkar med hockeymatchen inatt ;)

Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

asså,det blir ju inte nyttigt om ni äter frukt i sockerlag? :O

2009-01-05 @ 22:33:15
Postat av: Alexandra

Svar till anonym: ganska sååå mycket nyttigare än en stor påse godis iaf.

2009-01-06 @ 09:43:16
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

åhh va gott!Önskar jag var så nyttig när jag ska handla.. det blir alltid godis ändå:P

2009-01-06 @ 21:13:08
URL: http://snurresprattochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0