Upplyst?

Blev en tripp till skolan idag för att plugga lite. Läste pjäsen "den girige" av Moliére och om upplyningen och klassicismen. Lånade även hem en pjäs som jag ska läsa imorgon bitti innan jag åker till skolan.
Blir tyvärr inte av att åka till Svärdsjö på onsdag, min handledare ska vara bortrest till 12:e februari så jag får komma efter det istället.

På väg hem från skolan så gick jag förbi videobutiken för att hyra grabben i graven brevid och tillsammans, men ingen av dom fanns inne, skulle se dom tills imorgon egentligen, men men, får överleva utan de. Ska strax iväg och träna, idag blir det dans och det var verkligen sjukt roligt sist så det ser jag framemot :D

Idag blev det hamburgare till middag, med fullkornsbröd såklart och ett äpple till efterrätt. Jag var in och handlade hamburgare på affären idag och var så jääkla sugen på något sött, men jag var stark och gick förbi allt godis. Önskar att jag inte var så sockerberoende, men förhoppningsvis så går det över snart, kan ta upp till två veckor att bli kvitt det värsta har jag hört.

Nu ska jag slappa lite till innan jag måste byta om, hörs senare :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Bra gjort att gå förbi godiset! Ja har mega problem med den delen när min kära mor får för sig att handla värsta mycket godis o det ligger framme i en skål :'(

2009-02-02 @ 19:19:55
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0