Tisdag!

Sen jag började träna sover jag mycket mycket bättre om nätterna, vilket är otroligt skönt! Skulle egentligen till skolan idag, men det blev inställt så jag ska skriva om pjäserna på typ två sidor. Ska göra det imorgon och på torsdag hade jag tänkt, så idag blir det rätt så lugnt, ingen träning inplanerad heller, men det blir eventuellt en promenad med Andreas när han är hemma iaf :)
Åt frukost för ett tag sen, vanilj/päron yoghurt med flingor, ett ägg, en kiwi och en kopp té, riktigt mums :) Sitter nu och tittat på förhäxad, alltid lika mysigt :) Ska väl snart ta och plocka undan lite och kanske förbereda maten för ikväll, ska göra pasta och lövbiff, ska bara ringa mamma sen och fråga hur hon gjorde den där goda såsen jag åt hemma i december, för det var såå gott!

Jaa,jag har väl inte så mycket annat och säga faktiskt, återkommer senare under dagen :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0