Plugga och storhandla..

Japp, det är typ dagen idag. Sen måste jag försöka sova i tid, ska upp runt klockan 6 imorgon eftersom jag ska till svärdsjö på min praktikplats, har inte varit där sen i slutet av oktober, så det är typ dags nu. Ska dit och planera lite för jag ska antagligen hålla i någon/några lektioner där snart :)
Shit, vilken träningsvärk jag har också, helt stel i axlarna, skulderbladen, ryggen och i benen, men vad fan, då vet man att man lever ;) hahaha, ska inte träna idag utan imorgon så det hinner nog gå över :)

Igår kollade jag såklart på körslaget och för mig spelade det faktiskt ingen roll vem som vann, både Erik och Hanna verkar vara härliga personer, så det kvittade mig :) Sen blev det Wallander - Afrikanen och den har jag faktiskt bara sett en gång och det var typ när den var ny, så det var lite spännande. Dock höll jag på att bli tokig emellanåt, för han som spelade "Farzan" kände jag igen hur tydligt som helst, men jag kunde inte placera honom. I pausen gick jag till och med in på www.imdb.com (internet movie database, ALLA filmer finns där), men alla filmer han hade varit med i hade jag inte sett.. Jag började googla på honom och kom in på sthlms stadsteater och då slog det mig, han spelade ju Tommy i pippipjäsen jag var på förra året. Jag hatar när det blir sådär och man bara måste veta, det är inte kul!

Nu ska jag väcka Andreas så vi kan se ett arkiv X avsnitt innan det blir frukost och plugg, vi hörs senare :)

Puss och kram!



(bild på mig från i 9:an, typ 6 år sen,helt galet vad tiden går fort!)

Kommentarer
Postat av: Madde

men jo egentligen ska jag väga 50 vilket är minus 25 kilo coh det tänker ja inte gå ner haha... räcker med 15 x) och nej, jag ser oss som lika stora faktiskt :O

2009-02-01 @ 14:07:56
URL: http://justmadde.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0