Jag vill dansa!

Jag är såå sugen på ett danspass nu, det är helt otroligt :O Eller aa, träna överhuvudtaget till musik, men det är inget roligt pass idag, så jag ska väl snöra på mig skorna senare och ta en promenad. Imorgon är det dans iaf, askuuul :D
Igår var jag på aerobics 45 minuter på lunchtid, alltså klockan 12. Det var riktigt kul, men så jäääkla jobbigt :O hahaha, det märks idag, har träningsvärk lite överallt, men det är då man känner att man lever, eller hur? ;)
På torsdag blir det nog ingen riktig träning heller, men på fredag blir det basgympa klockan 12, är skönt och träna sådär mitt på dagen, för att ha det gjort sen. På lördag ska jag dansa också, mellan 15-16. Så ser min träningsvecka ut nu, och det känns lagomt för just mig eftersom jag inte vill tröttna på allting. Danspasset skulle jag dock kunna gå på flera dagar i veckan, så jäääkla kul! :D hahaha

Ska strax och handla med Andreas, hörs senare.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: tack för omtanken :) men jag hade såklart inte tänkt träna röven av mig.. typ yoga vilket är i stort sett stillastående träningar ;)

2009-02-17 @ 16:01:54
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0