I'm gonna make it all the way

Vägde mig idag. Egentligen ska man bara väga sig en gång i veckan, men jag vägde mig första gången i torsdags och enligt viktklubb ska man väga sig på måndagar, så jag kom lite ur fas den här gången, men men det blir ju bara nu så. Gått ner 0.5 kilo iaf, så det känns mycket bra :)

Skulle ju åkt till Svärdsjö idag, men det blev inte så, har så mycket plugg och göra inför imorgon, så jag ska dit på onsdag istället, känns bättre när man hunnit med allt plugg liksom. Ska åka med Andreas till skolan vid 13 och sätta mig där och plugga tills han slutar, vilket är 16 så jag hoppas kunna få en del gjort :)

Ikväll blir det dans på friskis också, var så roligt sist så det hoppas jag att det är nu med! Ett steg gick ut på att man skulle gå kaxigt och sen låtsas slå till någon, många kan nog gissa vem jag tänkte på ;) haha

That's all for now, återkommer senare!

Puss och kram!


bjuder på den snygga bilden på Pernilla,Ola och mig själv från Linköping 25/4 -8.
Det där är våran knasbollsmin, dock är Ola inte direkt haj på den + att han verkligen HÄNGER på mig xD hahaha

Kommentarer
Postat av: Moa

men de började ju en ny vecka igår, så även fast du vägde dig i torsdags, så gjorde du de igen på en ny vecka :D

nu försökte jag mest vara smart... 8-)

2009-02-03 @ 17:49:49
URL: http://moaigeilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0