Godkänt i dramatikkursen!

Fick reda på det idag efter redovisningen och det känns riktigt bra! Kan lägga den bakom mig nu, eftersom lyriken börjar på måndag. Ska plugga det som ska göras på måndag imorgon, eftersom Jessan kommer på lördag och stannar till onsdag och då vore det skönt och vara pluggfri :D Lyrik i fem veckor nu, tror jag kan bli rätt så svårt, men det är bara och ta sig igenom det, för efter det blir det barn och ungdomslitteratur, ska bli så hiimla kul :D

Har precis ätit tacopaj med Andreas och nu ska jag ta itu med min tvätt och min röriga garderob, den ser verkligen för jäävlig ut xD hahaha

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: hanna

tränar du något? :)

2009-02-19 @ 20:54:39
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0