Fredag

God förmiddag :D

Hoppas allt är bra med alla ni som läser min blogg ;) Jag är trött idag, fast det är väl jag typ jämt ;) hahaha
Nu ska jag strax kolla på en föreläsnig, om diktanalys och sen ska jag försöka analysera några dikter. Efter det måste jag städa lite grann, och byta lakan och sånt där och sen ska jag försöka hinna med en promenad på typ 30 minuter och en dvd jag fick från viktklubb med olika övningar man kan göra hemma :) Allt det här ska hinnas innan 16 då Andreas kommer hem en snabbis för att hämta sina grejer och sen måste vi säga hej då, eftersom vi inte kommer ses på en heel vecka :( hahaha, men det ska nog gå bra, blir mysigare när han kommer hem istället :D

Nej, är väl dags och sätta igång med alla dagens planer kanske!


Ha en trevlig fredag, så hörs vi under dagen :)


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0