Ett roligt mail

trillade in i mailboxen, alltså på min, pernillas och moas gemensamma mail,  [email protected] igår :) Det var en tjej som heter Erica och ville intervjua någon av oss till ett fanzine dom gör i skolan. Jag nappade såklart på idén, hur kan man inte göra det liksom? ;) hahaha
Så hon ska höra av sig till mig via mail eller telefon imorgon, ska bli riktigt riktigt spännande.
Nu ska jag plugga en stund, wish me luck!

Puss och kram!

ps: håller på med en årskrönkika från förra året, som jag kommer lägga upp här sen. Det tar tid eftersom jag skriver väldigt detaljerat, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)



ps2: jag och andreas firar 6 år på söndag, shit vad tiden går fort! ds.


update: ändrade planer, blir pluggdag imorgon istället, Andreas spelar playstation och det är ganska irriterande ljud så jag kan inte koncentrera mig xD hahaha

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha , jag är jätte glad över att du nappa och nervös. Det är liksom min första intervju , hehe.



/ Erica

2009-02-04 @ 14:18:31
URL: http://peattersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0