En helg i gbg, fortsättning!

När vi satt där på den där thairesturangen så lyckades jag med bedriften att ha ut ett värmeljus på en av menyerna som var inplastade och det rann massa stearin där, som stelnade efter ett tag. haha, vi skrattade väl typ så vi grät innan vi lyckades samla oss och beställa, kyckling i jordnötssås blev det för mig och Pernilla, Adam tog  vegitariska nudlar. Vi satt och pratade och skrattade där i typ en och en halvtimme och vi fick se Adams ärr på näsan och i pannan sen Åland! Haha, så jäkla kul. Vi satt där och åt och hade det allmänt mysigt i säkert en och en halvtimme innan vi långsamt började promenera tillbaka till scandinavium där vi lämnade av Adam sex minuter innan hans sminktid, haha, vi var bra på att passa tiden ;)

Jag och Pernilla tog spårvagnen tillbaka till hotellet och började ladda inför mello, denna gången såg vi det på tv och det var riktigt härligt att kunna ligga där och analysera låtarna till max, som vi alltid gör ;) hahahaah! När Marie ringde var vi stentaggade, tills min telefon ringde mitt i allt, jag tänkte först bli lite sur, men så såg jag att det var papa som undrade vem av dansarna som var Adam, så jag fick berätta det för honom. Dock gick ju inte Marie vidare som ni kanske vet, riktigt tråkigt, men men, shit happens! Jag och Pernilla tog spårvagnen tillbaka till scandinavium och väntade på Adam, när han kom ut så tog vi en glass på mcdonalds. Innan vi gick in där så träffade vi en autografjägare utanför, han var väl kanske 50 år och verkligen inne i allt som hade med melodifestivalen att göra. Adam lyckades vara väldigt trevlig mot honom medans jag och Pernilla mest stod och försökte hålla oss för skratt. Vi satt på donken i typ 40 minuter innan det var dags för Adam att traska bort till efterfesten, där sa vi hej då, men vi ses inom en snar framtid igen iaf! :D

Sen blev det spårvagn igen och så kollade vi på raise your voice ännu en gång och efter det en liten stund på Madagaskar två innan vi slutligen somnade.

Söndag:

Vi vaknade runt åtta och snoozade ganska rejält. Gick och åt frukost, inte lika mycket som dagen innan, men en del slank ner. Sen packade vi ihop våra saker och gick ner till lobbyn för att checka ut och sen traskade vi vidare mot tågstationen och hoppade på tåget. Resan hem var också seg, men inte lika seg som den ner till gbg. I västerås skiljdes vi åt efter en massa prat och skratt under hela helgen, Pernilla är bäst, så är det bara! Jag väntade på mitt tåg till Sala, som såklart blev försenat på grund av all snö. Tåget från Sala till Borlänge blev också försenat, vilket gjorde att jag missade min anslutning i Borlänge, så Andreas fick hämta mig där.

Var väl allt från gbg i korta drag, kan inte skriva allting vi pratade om, för då blir det en hel jäkla bok! HAHAHA

Men tack Pernilla för en superbra helg och även tack till Adam såklart! <3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0