Dancing queen?

Jepp, börjar väl bli det nu kanske ;) hängde med mycket bättre idag och tog ut rörelserna mera vilket gör att man känner sig bättre och då blir det genast roligare! Orkade mera, även om jag inte är direkt vältränad, men det kommer med tiden, kan inte se resultat supersnabbt hur gärna man än vill. Det är därför jag är emot alla typer av bantingspulver och kurer som består av sånt, för man kan säkert gå ner i vikt av det, men sen då? när man börjar äta vanlig mat? kul om man går upp alla kilon igen då liksom. Därför kör jag på att byta livsstil helt. Just nu blir det ju ganska kalorisnål mat och träning, men när jag har gått ner till det jag känner mig nöjd med så kommer jag börja äta typ vad jag vill, men hålla igång med träningen istället. Skulle inte direkt ha något emot att bli friskis ledare framöver heller ;)

Nu pratar jag med Pernilla på msn, och vi har ett ganska så sjukt samtal! Hahahaha, jag ser allting framför mig, men vad det är, det får ni inte veta, det är fööör privat och internt!

Nu blir det lite choklad och cola ;) vardagslyx, men eftersom jag tränat och ätit ganska få kalorier under dagen så har jag råd med det!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: janni

vet du vad du kan göra vid sånna tillfällen då du har tråkigt och inte vet vad du ska göra? hoppa hopprep! det är kul och det förbränner dubbelt så mycket som att springa. så om du hoppar i 10 minuter är det som att jogga i 20 :) jag vet en som gått ner 5½ kilo på 3 veckor bara genom att hoppa hopprep :)

bara ett tips liksom :)

2009-02-18 @ 23:41:04
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0