Ändrade planer..

Pluggar på tåget imorgon istället, har faktiskt två timmars ensam resa och en halvtimme att vänta i västerås innan Pernilla kommer, så då kan jag plugga då istället, när jag ändå bara sitter ;) Så nu ska jag plocka undan lite grann och packa för helgen :) Känns som jag lider av lite bloggtorka just nu, men det blir säkert bättre när jag får komma iväg till göteborg imorgon och så :)

Drömde sjukaste drömmen inatt förresten, jag och Pernilla skulle till Madrid för Ola skulle uppträda där, så vi bokade x2000 till Köpenhamn och sen skulle vi flyga därifrån. När vi kom till Köpenhamn fattade vi knappt vad som stod på skyltarna så vi missade nästan planet. Sen när vi kom fram till Madrid så hamnade vi direkt på Olas konsert, längst fram med en stor Sverigeflagga i högsta hugg... Haha, drömmar är verkligen roliga emellanåt ;) Var riktigt längesen jag drömde en riktig mardröm *peppar peppar*

Nej, nu måste jag börja så att det blir gjort någon gång ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0