ändrade planer igen

Blir inget friskis och svettis ikväll ändå, maten blev så sent så jag skulle bara få håll av att gå dit och träna, så jag ska ut och gå om någon timme istället. Har packat det mesta och lagt över musik till mobilen också, så det som ska ner i väskan nu är smink, tandborste och skolböcker, sen känner jag mig klar för avfärd. Måste upp 8:30 imorgon, inte allt för tidigt iaf, så det är sköööönt ;)
Nu ska jag slappa och så, börja tagga för att gå ut och gå, det kliar i benen vilket är bra, för då börjar jag bli beroende av träning, det gillar jag!

Jaja, that's all for now ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 19:03:09
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Cristin

japp :) nu har jag lagt till dig också.

2009-02-05 @ 19:15:06
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0