Tisdag

Hej bloggen!

Idag var det grammatiktenta som gällde. Gick upp runt 9, eftersom tentan började 10, så jag hade tid att vakna innan det var dags att börja. Tycker den var SKITSVÅR och jag var inte ensam om det har jag märkt, både Isabell och Isabella tyckte också den var jävligt svår!

Satt med tentan till typ 13:45, sen tyckte jag att min hjärna var helt tom, så då tog jag och Andreas en tripp till rusta och köpte varsitt spel och en varsin tandborste. En toblerone råkade visst slinka ned i korgen också. Började garva när vi la upp grejerna på kassabandet (heter det så?) och såg att först kom tandborstarna och sen en toblerone.. HAHA, fin blandning där :)

Sen hem, då gjorde vi hemmagjord pizza, snacka om GOTT! Har bara suttit vid datorn och tagit det lugnt sen dess. Eller nej, pratade förresten lite med Moses i telefonen också, hon är en av de bästa! <3

Ska väl hoppa in i duschen strax och byta lakan. Finns det något härligare än att lägga sig i en renbäddad säng och vara nyduschad? Skulle inte tro det va ;) HAHA

Blir tydligen film ikväll också, "de hänsynslösa" av Tarantino.. Jag som inte gillar honom, men jag har lovat Andreas det eftersom han alltid måste kolla på massa filmer med mig... HAHA


Lyssnar/kollar sönder det här klippet förtillfället, sjukt bra verision av en FANTASTISK låt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0