Söndag!

Hej!

Usch, jag somnade väldigt sent inatt, efter 4 någon gång.. Väldigt härligt. Det slutade med att jag sov till halv tolv och vaknade med en rejäl huvudvärk. Inte kul. Men en ipren och en koffeintablett senare känns det helt okej iaf. Nu blir det lite frukost. Eller jag ska kanske kalla det lunch... HAHA! Sen blir det att skriva reflektionsprotokoll hela dagen, wooho vad jag jublar. INTE, men men, det måste också göras.

Ska även åka och veckohandla ikväll. Har kommit fram till i samråd med Andreas att vi ska göra det på söndagkvällar när det är lugnt på Ica Maxi. Finns inget värre än när man knappt kan röra sig därinne.

Jaja, jag återkommer väl senare, nu blir det som sagt lite frukost/lunch!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0