Måndag

Japp, nu är vi inne i en ny vecka. Känns helt okej, åker till Fagersta på lördag eller söndag, har inte riktigt bestämt än när det blir. Vet inte hur länge jag stannar heller, men det blir ett tag iaf ;) Ska bli skönt att vara hemma med hela familjen! <3

Idag blir det väl plugg och sen att bara ta det lugnt, en rätt vanlig dag alltså. Väntar på paradise hotel tills ikväll, haha, jag är heeelt fast! Det tar dock uppehåll över jul verkar det som.. Hur fan ska man överleva? :( Grejen med paradise hotel är att jag själv ALDRIG skulle ställa upp och att jag blir lite fundersam på HUR man kan vilja vara med där, men jag kollar på det ändå.

Har nyss haft ett långt telefonsamtal med mamma också <3 Det gillas!

Ska väl hoppa in i artikeln jag ska läsa nu då... SUCK!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0