Fredag!

Hej :D

Idag har bara varit en okej dag tycker jag nog. Upp till skolan för att möta trevliga klasskamratet för ett halvdant seminarium. Sen blev det en tripp till Ica maxi för att köpa ett kuvert för att skicka iväg lite böcker som jag har sålt på blocket. Efter det blev det svininfluensansprutan, så nu är man "skyddad". Tar den egentligen inte för min egen skull, utan för att inte smitta ner någon i min omgivning. Sen åkte vi hem och käkade några äggmackor till lunch, sjukt nice :D

Har inte gjort så mycket annat idag faktiskt :O Eller aa, försökt boka biljetter till Julgalan i Karlstad imorgon, men det var fullt. Jag, Sabina och Pernilla som skulle vara spontana liksom, men men, får bli en annan gång!

Ola kommer trots allt till FALUN den 30:e december. Kul att han kommer DÅ när jag bor hemma i Fagersta liksom, dålig timeing ;) HAHA

Gick och tröstköpte godis iaf, är ju synd om mig eftersom det inte blev någon julgala ;) HAHAHAH
Tack mamma och pappa för att ni ville bjuda mig på det iaf, jag älskar er! <3 (kan önska mig biljetter till melodifestivalen i ö-vik av er istället ;)

Väntar på idolresultatet nu, hoppas hoppas Erik vinner! Fast jag har ju gillat båda två sen starten, men Erik är den som jag tycker mest om av dem.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0