Blogg på allmän begäran

Eller aa, allmän begäran, det är pappa som vill att jag ska blogga, så jag kör väl igen då :D

Har haft en rätt intensiv vecka faktiskt, mycket grammatikplugg med Isabell och Isabella! Har tenta på tisdag, så jag hoppas att den ska gå vägen! Tycker det är grymt svårt, men om jag tänker till, så kanske jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med poäng.

Skulle gått på inflyttningsfest hemma hos Isabella idag, men hon bor i Ludvika, så det skulle bli så krångligt och dyrt med skjuss och sånt. Får hoppas att det blir fler gånger. Kanske ska ha inflyttningsfest här i Falun, var ju trots allt 2 år sen vi flyttade in.. HAHA

Nu bakar jag muffins, både choklad och vanilj. Jag ville ha choklad, Andreas vanilj, så det blev en fin kompromiss där ;) Sen blir det faktiskt hämtmat.. Shit vad onyttig jag känner mig :O Men men, vissa dagar är väl så också..

Var i Fagersta förra helgen också, träffade bland annat världens bästa Sofia med sin bebismage! Jag älskar dig vännen.

Blev också ett besök hos farmor och farfar, farfar var jättepigg och glad, så himla roligt att se det :)

Jaja, nu vet ni väl det allra viktigaste :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0