Skolstart imorgon!

Ja, imorgon har jag introduktion för nya kursen, svenska språket I och vi börjar med delkursen text och tal.
Det verkar vara en hel del att göra i kursen, skrivuppgifter och tal av olika slag, men det känns faktiskt mycket bättre än att bara läsa litteratur och sen flummigt diskutera runt den, så det blir nog roligt :)
Ska ha högläsning ur någon bok på torsdag, så imorgon när jag kommer hem blir det min uppgift att hitta en. Ska även ha ett argumenterande tal på tisdag nästa vecka och ett hyllningstal till mig själv nästa torsdag, så jag kommer att få jobba en del. Det känns dock riktigt kul, jag är taggad!

Ikväll ska jag se Linas kvällsbok iaf, den går på femman klockan åtta :) Har för mig att jag, pernilla, moa och jennifer var på den på bio men är inte säker! Haha, bra är den iaf, så den får jag inte missa :)

Nu lyssnar jag på Emma-Lee med Johan Palm också, jag gillar egentligen inte Johan, visst han är duktig och så, men han är inte i min smak, men den här låten har jag verkligen fastnat för.


Nej, nu ska jag kila vidare :)

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: hahah okej :P ska du till Lund ?

& va de du som maila in till rix & fråga när de skulle ha Ola tävlingen?



Alltså nu är de så här att ja har lite ont om tid för att göra om bloggdesign, martina ska ja göra först när ja nu hinner & sen kan ja försöka göra din om du vill ändra nått enkelt. har tyvärr inte så mkt tid till mer än enkla grejer.



PUSS

2009-08-25 @ 20:41:34
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0