Alli

Jag har precis beställt "Alli", ett bantningspreparat från Apoteket, som ska hjälpa en att förlora 50% av det man själv går ner. Så om jag går ner 2 kilo, så ska Alli hjälpa mig att gå ner ytterligare ett kilo. Det här ska jag kombinera med träning 3-4 gånger i veckan och att förbättra min kost. Jag försöker undvika kolhydrater så gott jag kan, vilket inte alltid är det lättaste, eftersom det är ofta är billigast. Jag har dock lyckats gå ner 2 kilo på 3 veckor och jag hoppas att det kommer att fortsätta i den takten. Just nu är jag så himla trött på att vara fången i min egen kropp... Jag avskyr att titta mig i spegeln, jag avskyr att prova kläder och jag avskyr att jag själv har satt mig i den här situationen.. Om jag varit duktig med träning sen jag slutade med gymnastiken hade jag inte ens behövt hamna i den här soppan... Jaja, nu ska jag inte klaga, utan se framåt: för nu jäääääklar ska jag gå ner i vikt! :D Siktar på minus 20 kilo till min födelsedag i juli. Önska mig lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till! Det kommer du klara =)



Om du vill kan jag hjälpa dig med en ny design också :)

2011-01-31 @ 23:55:18
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Madeilene

åh säg till sen om den funkar, vad kostar det? går det bra att äta? har funderat på alli länge faktiskt men vet inte om de är bortkastade pengar eller inte haha

2011-02-10 @ 21:50:20
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0