TIllbaka i verkligheten

Japp, det märks tydligt idag, då tvättstugan och plugg står på schemat!
Vi hade iaf en jättebra vecka i Sunny Beach, lite plastigt var det dock... HAHA, så jag är nog inte så sugen på att åka tillbaka, men det kanske kommer det också ;)
Billig shopping iaf, och hyfsat billig mat och dricka: i hotellbaren kunde man få två drinkar för 50 spänn liksom :D Fintt det :D
Vi sov länge, badade, shoppade, åt god mat, slappade och så vidare. Riktigt skönt var det :D
Bilder finns på facebook om ni är nyfikna, alla som läser min blogg är väl vänner med mig där, annars får ni hojta till så ska jag fixa så ni kan se bilderna :D

Nu ska jag plocka undan här hemma lite (tror jag börjar bli pendant :O) Vi hörs bloggen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0