Dag 02 - mina syskon

Jag har två systrar: Andréa som är 21 år och Amanda som är 16 år.
Jag tycker att jag har en fin relation med båda mina systrar, dem är bland de bästa vänner jag har! <3
Andréa och jag umgicks mycket när vi var yngre eftersom det bara skiljer 1 år och 11 månader mellan oss, många trodde att vi var tvillingar ett tag. När vi umgicks ute bland folk tyckte alla att vi var sååååå snälla, men så fort dörren stängdes hemma började vi bråka, även om vi ofta var sams också såklart ;)
Åt Amanda har jag varit som en reserv eller extramamma :) När hon var typ 2 år så kallade hon faktiskt mig för lill-mamma, det säger väl en hel del ;) Och jag har varit med att hjälpa till att uppfostra henne, något jag är mycket stolt över :)

Mina systrar är en stor del av mig och jag är så himla lyckligt lottad att ha två helt underbara systrar. Andréa och Amanda - jag älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Madeilene

vilken fin bild :)

2010-12-15 @ 23:16:30
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0